21 Ekim 2011 Cuma

İnan Yılmaz olduğunu iddia eden biri 21.10.2011 saat 16.05'te bizi aradı!

- Alo, kiminle görüşüyorum?

- Hilmi Bulunmaz...

- Bir arkadaşım söyledi; beni reklâm ediyormuşsunuz!

- Siz kimsiniz?

- Avukat İnan Yılmaz!

- Ben, hiç kimseyi reklâm etmem...

- Ama, bakın, bilgisayar karşısındayım ve şöyle sözler etmişsiniz:

"İlkokuldan başka eğitim görmemiş Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'ın karşısında dökülen LİNÇÇİ Ömer F. Kurhan'ın avukatı İnan Yılmaz bizden izleniyor!"

- Evet?!

- Bana bakın, siz ilkokul mezunu birisiymişsiniz, avukatlığın ne demek olduğunu biliyor musunuz?

- Hayır!

- Ben, Tunceli Barosu avukatıyım!!!

- Olabilir...

- Bana bakın, siz, tiyatro falan da yapıyormuşsunuz! Siz, benimle ilgili olan o sayfadaki yazıyı ("Google'da 'Avukat İnan Yılmaz' diye arama yaptığınızda, hemen ilk sayfada mutlaka biz çıkıyoruz! Tıklayınız: Google / İnan Yılmaz") derhal yayından çıkarıp, sadece tiyatro yayıncılığı yapın!

- Siz, sıkıyönetim komutanı gibi bana emir verip, benim ne yapacağıma karar veremezsiniz!

- Benimle ilgili reklâmı kesmezseniz, başınız çok ağrır. Ben, öyle mahkemelere gidip hakaret davası falan açmam. Sizin yanınıza gelip öyle bir hakaret ederim ki, siz mahkemelere gidip bana hakaret davası açmak zorunda kalırsınız.

- Buyurun gelip hakaret edin, ben sabahtan akşama kadar işyerimdeyim.

- O adrestesiniz değil mi?

- Evet, sürekli olarak o adreste bulunuyorum.

- Tamam öyleyse geleceğim!

- Buyurun...

- Ben, geleceğim zaman size haber veririm. Ben, habersiz gelmem!!!

- Bekliyorum... Dilediğiniz zaman, dilediğiniz biçimde gelin...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz