20 Aralık 2011 Salı

Hukuka aykırı, yasadışı açılan bu dâvâ dosyası lehimize sonuçlanacak...

T. C.
İSTANBUL
7. SULH CEZA MAHKEMESİ YARGIÇLIĞI'NA


DOSYA NO: 2011/217 Esas



BEYANLARIMI İÇEREN YARDIMCI DİLEKÇE 


1) İnternet ortamındaki düzenlenmelerin güçlüğünü ve zorluğunu çok iyi bildiğinden, bu ortamı pervasızca kullanarak, benim kişilik haklarımı ve Bulunmaz Tiyatro-İstanbul adlı tiyatromun toplum içerisindeki güvenirliliğini, işlevini, tanınmışlığını sarsma düşüncesiyle beş yıl önce başlattığı planlı bir kara yayıncılıkla bana ve sahibi bulunduğum Bulunmaz Tiyatro-İstanbul'a müthiş derecede saldırıp, sürekli olarak bana hakaret etmenin yanı sıra, küfürler savuran Burak Caney takma adlı kişi, tiyatro yazarı Coşkun Büktel'le benim sanatsal ifade olanaklarımızı imhâ etmek için, özellikle Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu ve yöneticisi Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın çok büyük desteğiyle İnternet ortamındaki BİRİNCİ LİNÇ KAMPANYASI sürecini, yıkıcı bir etki bırakmak niyetiyle, gücünün sonuna dek kullandı. Yüzlerce kişinin bize karşı imza vererek destekleyip, çeşitli tehditler savurduğu bu kampanya sürecinde çok büyük sorunlar yaşamamıza, ailemize, yakın çevremize, arkadaşlarımıza, tiyatro öğrencilerimize, oyuncularımıza, kuyumculukla ilgili ilişkilerimize çok büyük bir saldırıda bulunulmasına karşın, bu kampanyayı, yazdığımız yazılarla bertaraf etmeyi başardık. 


Burak Caney adlı sanal kişinin, aslında Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu ve yöneticisi Mustafa Şükrü Demirkanlı yada Demirkanlı'nın en yakın arkadaşlarından biri olduğunu sanıyorum. 


Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu ve yöneticisi Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın en yakın arkadaşlarından birinin, Oyun Atölyesi yöneticisi Kemal Aydoğan olduğu kanısı, bende her geçen gün büyük bir olasılıkla güçlenip, hızlı bir duyguyla kalıcılaşıyor. Oyun Atölyesi'nin sahibi ve Kemal Aydoğan'ın patronu Nihat Haluk Bilginer de, Burak Caney adlı sanal kişinin arkasında olabilir. Bu bir olasılık olsa da, azımsanabilecek bir olasılık değildir. 


Beş yıl önce bana, sahibi bulunduğum Bulunmaz Tiyatro-İstanbul'a ve tiyatro yazarı Coşkun Büktel'e müthiş derecede saldırıp, İnternet ortamının ciddi bir biçimde denetlenememesinden, bu ortamın derin bir görüntü çizen gizeminden, anlaşılması güç karmaşasından yararlanmayı bir şans olarak gören Burak Caney adlı sanal kişinin gerçek kimliği saptanırsa, şu anda çeşitli mahkemelerde sürmekte olan benimle ilgili “hakaret davaları” içeriği daha net bir biçimde anlaşılıp, bu davaların seyri birdenbire ve kendiliğinden yön değiştirerek, hukuksal olarak yanlış bir yoldan doğru bir yola hızla girebileceği kanısındayım. İnternet ortamını olabildiğince keyfî ve pervasız bir biçimde kullanmayı alışkanlık hâline getirmiş sanal kişi Burak Caney ve onun arkasındaki karanlık kişilerin düzenlemiş olduğu BİRİNCİ LİNÇ KAMPANYASI ile ilgili linki, "deliller" bölümünde sundum. 


2) İnternet ortamını keyfî ve pervasız bir biçimde kullanan Burak Caney takma adlı kişi olduğunu sandığım ve Oyun Atölyesi'nin yöneticisi Kemal Aydoğan'ın net ve sıcak desteğini alan Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu ve yöneticisi Mustafa Şükrü Demirkanlı, Nihat Haluk Bilginer'in sahibi olduğu Oyun Atölyesi'nin somut desteğini aldığı haberin linkini, aşağıdaki "deliller" bölümünde sundum. Ayrıca, somut destek belgesini gösteren bu linkteki haberi, önemli bir kanıt olduğu için, "ekler" bölümünde de sundum. Burak Caney adlı sanal kişi, BİRİNCİ LİNÇ KAMPANYASI sürecinde, bizim sürekli olarak yazdığımız somut belge, kesin delil, itiraz edilemez kanıtlar sayesinde başarısız olup, bertaraf edilince, Oyun Atölyesi, Oyun Atölyesi'nin yöneticisi Kemal Aydoğan ile Oyun Atölyesi'nin sahibi Nihat Haluk Bilginer'in net ve sıcak desteğini alan Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu ve yöneticisi Mustafa Şükrü Demirkanlı, bu kez, yine yazar Coşkun Büktel'le beni ve sahibi bulunduğum Bulunmaz Tiyatro-İstanbul'u, İnternet ortamında "ENTELEKTÜEL LİNÇ" ile âdeta imhâ etmek istemiş ve böylelikle İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI sürecini başlatmıştır. İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI ile ilgili linki "deliller" bölümünde sundum. 


3) İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI sürecinde de, bize karşı işlenen iftira ve karalama suçlarını müthiş bir entelektüel güç ve kılı kırka yaran büyük bir sabır içerisindeki yazılarımızla bertaraf ettiğimizde, bu kez, benim, ÜÇÜNCÜ LİNÇ KAMPANYASI adını verdiğim, "hukuku kullanma" süreci başlatıldı. İşte, şu anda, sizin karşınızda olmama neden olan bu süreç, "hukuku kullanma" sürecidir. ÜÇÜNCÜ LİNÇ KAMPANYASI ile ilgili linki "deliller" bölümünde sundum.  


4) Şu anda sizin yargıçlığınızda süren hukuksal süreç, sadece "isnat edilen" durumla sınırlı kalmayıp, neden-sonuç ilişkisi bağlamında incelenir ve öznesi olduğum konuya nesnel olarak yaklaşılırsa, yani, yukarıda özetlemeye çalıştığım LİNÇ KAMPANYASI sürecine, hukukun üstünlüğü ilkesiyle birlikte müdahale edilirse, gerçek sanığın ben olmadığım, gerçek sanığın Oyun Atölyesi, Oyun Atölyesi'nin yöneticisi Kemal Aydoğan, Oyun Atölyesi'nin sahibi ve Kemal Aydoğan'ın patronu Nihat Haluk Bilginer ile bu kişilere yardım ve yataklık eden Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu ve yöneticisi Mustafa Şükrü Demirkanlı, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi sahibesi Gülhan Avşar Demirkanlı, bana karşı açtığı “hakaret davası”, benim lehime olarak BERAAT kararıyla sonuçlanan Ömer Faruk Kurhan, Uludağ Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nurhan Tekerek, Av. Mehmet Bozkır, Burhan Gün, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarlarıdan ve Terakki Vakfı teknisyeni Ahmet Ertuğrul Timur, benimle birlikte LİNÇ edilmek istenen Coşkun Büktel'e attığı iftirayla bütün bu LİNÇ KAMPANYASI sürecinin sebep olucusu Prof. Dr. Özdemir Nutku, Prof. Dr. Hülya Nutku, Prof. Dr. Hasan Anamur, Prof. Dr. Hasan Erkek, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarlarından Prof. Dr. Yusuf Eradam, BİRGün Gazetesi yazarı ve Yeni Yüzyıl Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Adnan Tönel, BİRGün Gazetesi yazarı ve tiyatronline.com sitesi editörü Yaşam Kaya, Devlet Tiyatroları emekli yöneticisi Yücel Erten, TOBAV Başkanı Tamer Levent, Dostlar Tiyatrosu patronu Genco Erkal vb. kişiler olduğu ortaya çıkacaktır kanısındayım. 


5) Yukarıda verdiğim bilgiler ışığında, İnternet ortamındaki verileri bir kuyumcu duyarlılığıyla araştırıp inceleyecek olan hukuk ve tiyatro bilgisi gelişkin bir bilirkişi, bu davanın basit ve sıradan bir dava olmadığını, bu davanın, tiyatro sanatını sevenlerle, tiyatro sanatına ihanet edenler arasında vuku bulan tarihsel ve toplumsal bir dava olduğunu anlayacaktır. Ben, hukuk bilimini ve tiyatro sanatını bilen, bu bilime ve bu sanata vakıf bir bilirkişinin işini kolaylaştırma düşüncesiyle, aşağıdaki verileri görüşlerinize sunma gereksinimi duyuyorum: 


Bana noter onaylı ihtarname gönderenler; Oyun Atölyesi'nin yöneticisi Kemal Aydoğan, Oyun Atölyesi'nin sahibi Nihat Haluk Bilginer, Oyun Atölyesi, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarı Seval Deniz Karahaliloğlu, aleyhime açtığı “hakaret davası” benim lehime olarak BERAAT ile sonuçlanan Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarlarından Ömer Faruk Kurhan'ın avukatı Uğur Demirci Tosun. 


Beni savcılığa şikâyet edenler; Tiyatro... Tiyatro... Dergisi kurucusu ve yöneticisi Mustafa Şükrü Demirkanlı, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarlarından ve Uludağ Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nurhan Tekerek'in avukatı ve İstanbul Barosu Tiyatrosu Genel Sanat Yönetmeni avukat Burhan Gün, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi sahibesi Gülhan Avşar Demirkanlı, Oyun Atölyesi'nin yöneticisi Kemal Aydoğan, tiyatronline.com sitesi yazarı avukat Mehmet Bozkır, Oyun Atölyesi'nin sahibi Nihat Haluk Bilginer, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarlarından ve Uludağ Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nurhan Tekerek, Oyun Atölyesi, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarlarından ve Boğaziçi Üniversitesi Oyuncuları yöneticisi ve benim aleyhime açtığı “hakaret davası” benim lehime olarak BERAAT ile sonuçlanan Ömer Faruk Kurhan. 


Beni mahkemeye verenler; Kemal Aydoğan, Nihat Haluk Bilginer, Oyun Atölyesi, Ömer Faruk Kurhan, Uğur Demirci,   


Yukarıda adlarını teker teker saydığım kişilerle süren davalarımda iddia edildiği gibi, kendilerine karşı herhangi bir "hakaret" etmişliğim söz konusu olduğu için değil, onların alışkanlık hâline getirdikleri ve doğal hakları sandıkları menfaatleri zedelendiği için bu yola başvurdular ki, ilk “hakaret davası”, benim lehime olarak BERAAT ile sonuçlanmıştır. Beni LİNÇ KAMPANYALARI ile susturarak, başta Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay'ın emrindeki Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin olmak üzere, tiyatrolarına ve dergilerine verilen "karşılıksız ve/ya hak etmedikleri paralar" hesabının sorulmasını durdurabileceklerini sanan bu kişiler, benim verdiğim hukusal ve sanatsal mücadeleden son derecede rahatsızlık duyuyorlar. Aslında, bütün bu noter onaylı ihtarname göndermeler, savcılığa şikâyet etmeler, mahkemeye vermeler, tek tek araştırılıp, beni "sanık" sandalyesine oturtmak isteyenlerin aralarındaki menfaat bağlantısı, menfaat ilişkisi, menfaat ortaklığı ortaya serilebilirse, neden böyle davrandıkları, yani sadece BİRİNCİ LİNÇ KAMPANYASI ve İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI ile yetinmeyip, üstüne üstlük, bir de ÜÇÜNCÜ LİNÇ KAMPANYASI (HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI) sürecine girdikleri kendiliğinden anlaşılabilir.  


Çünkü, bütün tiyatro kamuoyu şunu çok iyi biliyor: Ben, bir tiyatro dergisi yayınlıyorum ve bu dergime resmî tiyatro kurumlarından paralı reklâm almadan, bu resmî tiyatro kurumlarını tanıtmakla birlikte, dergiyi ücretsiz olarak resmî tiyatroların önünde dağıtıyorum.  


Çünkü, bütün tiyatro kamuoyu şunu çok iyi biliyor: Ben, oyunculuk ve yazarlık kursu vermeme karşın, bu kurslardan hiçbir ücret almıyorum.  


Çünkü, bütün tiyatro kamuoyu şunu çok iyi biliyor: Ben, yazıp yönettiğim ve izleyiciye ulaştırdığım hiçbir yapıtımdan asla ve kesinlikle beş kuruş bile bir para almıyorum.  


Beni LİNÇ etmek isteyenlerin esas karşı çıktıkları nokta, sanatın ücretsiz yapılmasıdır. Bunu dillendiremedikleri için, tabii ki, yaptığım işlere bir kulp takmaları gerekirdi ve en çabuk takılan kulp da, "hakaret" gibi muğlak bir kavramdır. Ben, şimdilik kaydıyla, sadece bu duruşmaya özgü olsun diye, kısa bir “dilekçe” vermeyi uygun görüyorum. Ancak, diğer duruşmalarda da, yepyeni bilgiler içeren “yardımcı dilekçeler” vermeyi mutlaka sürdüreceğim. 



DELİLLER


1) Burak Caney'in düzenlemiş olduğu BİRİNCİ LİNÇ KAMPANYASI imzacılarının adlarını ve durumlarını içeren haberin linki: http://tiyatroyun.blogspot.com/2008/03/bir-iftirann-bataklk-anatomisi.html 


2) Ahmet Ertuğrul Timur, Gülhan Avşar Demirkanlı, Haluk Işık, Kemal Aydoğan, Levent Çağlayan, Mehmet Bozkır, Mustafa Şükrü Demirkanlı, Prof. Dr. Nurhan Tekerek, Oyun Atölyesi, Ömer Faruk Kurhan vb. kişiler tarafından hazırlanıp, tam 1100 kişinin imzasını alarak yürütülen İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI imzacılarının adlarını ve durumlarını içeren haberin linki: http://www.coskunbuktel.com/lincimzacilari.htm 


3) Burhan Gün, İbrahim Demirci, İnan Yılmaz, Süleyman Anıl, Uğur Demirci Tosun vb. avukatlardan "hukuksal güç" alarak, benim ÜÇÜNCÜ LİNÇ KAMPANYASI olarak nitelediğim durumun linki: http://www.google.com.tr/#sclient=psy-ab&hl=tr&source=hp&q=hilmi+bulunmaz+hukuksal+lin%C3%A7+kampanyas%C4%B1&pbx=1&oq=hilmi+bulunmaz+hukuksal+lin%C3%A7+kampanyas%C4%B1&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=1708l10446l0l10767l39l33l0l4l4l1l274l6085l0.21.12l36l0&fp=1&biw=1280&bih=933&cad=b&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb 


4) Oyun Atölyesi yöneticisi Kemal Aydoğan ile Oyun Atölyesi'nin sahibi Nihat Haluk Bilginer tarafından Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın düzenlemiş olduğu İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI sürecine yapılan katkının linki: http://www.tiyatrodergisi.com.tr/detay.php?hng=934 


5) Oyun Atölyesi'nin sadece bana ve Coşkun Büktel'e değil, tiyatro yazarı Melih Anık'a da yaptığı saldırıların linkleri:


http://tiyatrodunyasi.com/makaledetay.asp?makaleno=924

http://melihanik.blogspot.com/2010/12/ahmet-cemal-shakespeare-ile-oyun.html 
http://tiyatrodunyasi.com/makaledetay.asp?makaleno=1675 

6) İzzet Tozkoparan'ın Oyun Atölyesi, Oyun Atölyesi'nin yöneticisi Kemal Aydoğan ve Oyun Atölyesi'nin sahibi Nihat Haluk Bilginer hakkında somut delillere dayanan ("Hilmi Bulunmaz, kendisinin 2 yıl hapsini isteyen Haluk Bilginer vd. konularda İzzet Tozkoparan'la konuşuyor!") video konuşmasının linki: http://vimeo.com/16506762 21/12/2011



HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ



EKLER:


1) BERAAT KARARI  


2) Oyun Atölyesi yöneticisi Kemal Aydoğan ile Oyun Atölyesi'nin sahibi N. Haluk Bilginer tarafından Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın düzenlediği İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI sürecine yapılmış katkıların belgeleri!...