2 Ağustos 2013 Cuma

Bulunmaz, Eyyüp Fırat Kuyurtar'a Beşiktaş Asayiş Şube'de ders verdi...

ŞÜPHELİ İFADE TUTANAĞI
(CMK Madde 147)

Tutanağın yapıldığı yer: Beşiktaş Asayiş Büro Amirliği
Tutanağın yapıldığı tarih ve saat: 02/08/2013 - 10.45
Suç adı: Hakaret, Kişilerin huzur ve sükununu bozma
Soruşturma No: 2013/53606

İFADE VERENİN KİMLİĞİ

Kimlik beyan tipi: KPS çıktısına göre
T.C. Kimlik No: 50482204038
Adı ve soyadı: Hüseyin Hilmi BULUNMAZ
Baba ve anne adı: Mehmet Cemalettin - Nebahat
Doğum yeri ve tarihi: Çubuklu - 10/07/1955
Nüfusa kayıtlı olduğu yer: İstanbul Fatih Hırka-î Şerif Mah.
İkâmet adresi: Cankurtaran Mah. Çetinkaya Sok. No: 14/1-2 Fatih 
Mesleği ve aylık geliri: SANATÇI - 1.000 TL ve üzeri
İş adresi: Ali Baba Türbe Sok. Onur Han No: 13/8-9 Eminönü Fatih
Telefonu: (cep-ev-iş-irtibat) 0532 642 88 57-638 22 36-513 47 32/33
Eğitim durumu: İlkokul
Medenî hâli - cinsiyeti: Evli - erkek

"Yukarıdaki bilgiler bana aittir ve doğrudur. Tarafıma isnat edilen suçu ve 5271 Sayılı Ceza Muhakemesi Kanunu'nda belirlenen yasal haklarımı okudum, anladım ve bana sorulan sorularla ilgili olarak hür ifademi vermek istiyorum. AVUKAT TALEP ETMİYORUM." dedi ve ifadesine geçildi.

SORULDU: İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 18/04/2013 tarih ve soruşturma no: 2013/53606 sayılı talimat evrakı konusunda ifadenizi veriniz.

CEVABEN: İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 18/04/2013 tarih ve soruşturma no: 2013/53606 sayılı talimat evrakı konusu hakkında bilgi sahibi oldum. Ben, www.tiyatroyun.blogspot.com adresli sitemden yayın yapıyorum. Bu yayını yapma amacım, BULUNMAZ TİYATRO - İSTANBUL adlı tiyatromun bilgilerini halka sunmaktır. Ancak, 2007 yılından başlayarak, bana karşı (benim tanılamama göre) bir "LİNÇ KAMPANYASI" başlatıldı ve bu kampanya hâlâ sürmektedir!... İşbu kampanya, zamanla "HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" sürecine evrildi. Bu süreçte benim verdiğim hukuksal mücadele sonucunda iyice zorlanan 1100 kişilik "LİNÇ KAMPANYASI ÖRGÜTÜ" elemanları, sıkıştıklarını anladıklarında, kendilerini, hukuku zorlayan avukatların ellerine teslim ettiler... Ben de, bana karşı; hukuku zorlayan ve hukuku küçümseyen, hukuka karşı gelen avukatlara karşı hukuksal mücadele veriyorum. Ben bu mücadelemi; Anayasa'ya, Türk Ceza Yasası'na, Ceza Muhakemesi Kanunu'na, Hukuk Muhakemesi Kanunu'na yaslanarak, eleştiri hakkı, hukukun üstünlüğü anlamında kullanıyorum. Ben, Türk Ceza Kanunu'nun 125. Maddesi'ni (hakaret suçlarını kapsayan madde) ezbere biliyorum... İşte bu nedenle, hiçbir kimseye hakaret etme kastım bulunmadığı gibi hukuku kişisel çıkarları için kullanan İstanbul Barosu avukatlarından Eyyüp Fırat KUYURTAR'a da herhangi bir husumetim, kişisel hıncım yoktur... Suçlamayı asla ve kesinlikle kabul etmiyorum... Mevzuat elverirse, SUÇ DUYURUSUnda bulunuyorum. Ben de, avukat Eyyüp Fırat KUYURTAR'dan (kendisine asla hakaret etmediğim, onun huzur ve sükununu bozmadığım hâlde benden dâvâcı olması nedeniyle hasta hâlimle beni buraya dek getirterek ifade vermek zorunda bıraktığı için) dâvâcı ve şikâyetçiyim. UZLAŞMAYI KABUL ETMİYORUM...

İFADEYİ ALAN       İFADEYİ YAZAN      MÜDAFİİ    İFADESİ ALINAN
Hasan Akyürek            Selma Çelik             İstemedi     H. Hilmi Bulunmaz