25 Eylül 2013 Çarşamba

Bulunmaz, Fırat Güllü ile Eyyüp Fırat Kuyurtar'a karakolda ders verdi!...

Yukarıdaki kimlik bilgileri doğru olup, bana aittir. İfade vermem konusunda bilgi sahibi oldum. Müdafi talep etmiyorum. Özgür irademle ifade vermek istiyorum. Bana sormuş olduğunuz hakkımda şikâyette bulunan Fırat Güllü isimli şahsı, tiyatro yazıları yazdığı için İnternet ortamında tanırım; fizikî olarak tanımam. Bu şahıs, yani hakkımda şikâyette bulunan kişi, bin yüz kişiyle birlikte, İnternet ortamında, hakkımda "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" düzenledi. Ben de buna tepki olarak, yine İnternet ortamında, hakkında yaklaşık üç buçuk yıl önce, yazı yazdım. Kendisine kesinlikle "HAKARET" etmedim. Zâten Türk Ceza Kanunu 125. Madde'yi ezbere biliyorum. Yazdıklarım "HAKARET" içerse; "Basın yoluyla yapılan HAKARET altı ayla sınırlıdır." Bu yüzden, zaman aşımı söz konusudur. İfadem ekinde, dört sayfadan oluşan savcılığa yazdığım savunma yazısı ve bu yazının sonunda "EKLER" olarak sunulan; İstanbul 24. Asliye Hukuk Mahkemesi ile 25. Asliye Hukuk Mahkemesi'ne vermiş olduğum cevap yazılarımı, ifadem ekinde sunuyorum. Mevzuat elverirse, şikâyetçi Fırat Güllü'nün yargılanmasını istiyorum. Hakkımda yapılan suçlamaları kabul etmiyorum. Bu konuyla ilgili polis, beni ifade vermem için dâvet etti; ben de, ifade vermeye geldim. 25.09.2013

HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ