24 Eylül 2013 Salı

Duygu Dalyanoğlu'nun vekili acemi avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar öfkeli...

Beyan ettiğim kimlik ve adres bilgileri bana ait ve doğrudur. Hâlen adresini beyan ettiğim yerde ikâmet ederim. Üzerime atılı bulunan suçlamayla yasal haklarımı öğrendim. AVUKAT İSTEMİYORUM. Suçlamayla ilgili ifademi vereceğim. Şikâyetçi DUYGU DALYANOĞLU isimli şahsın tiyatrocu olarak ismini duydum. Kendisiyle birebir görüşmüşlüğüm yada konuşmuşluğum yoktur. Kendisiyle herhangi bir husumetim de yoktur. DUYGU DALYANOĞLU'nun İnternet üzerinden kişilik haklarına hakaret edildiği yönündeki yayınların yapıldığı www.tiyatroyun.blogspot.com isimli İnternet sitesi bana aittir. Bu site, üzerinden DUYGU DALYANOĞLU hakkındaki yazılar bana aittir. Bu yazıları ben yazmışımdır. Okuduğum kadarıyla bunlarda hakaret içeriği yoktur. Bunlar, incitici ve sert eleştirilerdir. DUYGU DALYANOĞLU dahil, her kişiyi eleştirebilirim. Kişilerin eleştiri hakkı, Anayasal bir haktır. Hakaret içermediği sürece, herkes eleştirilebilir. DUYGU DALYANOĞLU'nu bahsettiğiniz ve bana da okuttuğunuz sözlerle eleştirdim. BUNDA HAKARET YOKTUR. Suçlamayla ilgili olarak söyleyeceklerim bunlardan ibarettir. 21/09/2013

HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ