30 Aralık 2013 Pazartesi

Bulunmaz, "Asılsız İhbarcı"nın vekili Av. Reyhan Kayışlı'yı şikâyet etti...

Şüpheli Avukat Reyhan Kayışlı, 2013/181369 numaralı dosyayla soruşturulacak!

Savcılar, bana sordukları birkaç küçük sorunun dışında, ifademi almak yerine, yazarlık yeteneğime ve doğru söyleme namusuma güvendikleri için, benim şikâyet dilekçelerine yazdığım yasa maddelerini yineleyerek beni evrak odasına gönderip, zorunlu işlemleri yapmama bile yardımcı oluyorlar... Bugün yine öyle oldu ve Türk Ceza Yasası'nın "HAKARET SUÇU" kavramı için uygulanan '125. Maddesi' gereği suç duyurusunda bulunduğum Gülhan Avşar Demirkanlı, Levent Çağlayan ve "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın avukatı Reyhan Kayışlı için savcının yanına gidince, dilekçenin yasallığına güvenen "savcı" damgayı basıp beni yolcu etti. Yeni yılda "LİNÇ KAMPANYASI" imzacılarının avukatları çok terleyecek. Sıradaki gelsin! Erkenden UYARIYORUM!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz 

***

Ayrıca bakınız:

Halkın Avukatı, Demirkanlı'nın Avukatı Reyhan Kayışlı'yı şikâyet etti!...