13 Aralık 2013 Cuma

Melih Anık, Nedim Saban'dan hiçbir şey beklemese bile teşhir ediyor!...

Melih Anık - Engin Alkan oyununa "Ben anlamadım" Emre Koyuncuoğlu oyununa "Kötü". Nedim Saban "terminolojisi"... Nedim Saban demişken onu HaberTürk'de Balçiçek İlter'in proramında seyrettiniz mi? Bence seyredin ve düşünün...

Hilmi Bulunmaz - "İstanbul 40. Asliye Ceza Mahkemesi 2013/399 Numaralı Dâvâ Dosyası" ile yargılanması devam eden "HAKARET, İFTİRA, TEHDİT SUÇLARI SANIĞI" ve "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın Kurucucu, Sahibi, Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü, "İFTİRA SUÇU SANIĞI" Gülhan Avşar Demirkanlı'nın Sahibesi olduğu "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" ana sponsoru Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin "41 İnisiyatifi Editörler Kurulu" 9 No'lu Üyesi" (Santrforu=9) ve ayrıca Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz hakkında ilk "hukuk taşı"nı atarak Hilmi Bulunmaz'ı İstanbul 3. Sulh Ceza Mahkemesi'nde yargılatmasına karşın, Bulunmaz'ın verdiği "devrimci hukuk" savaşımı sonucunda yenilen ("BERAAT" ile biten) dâvânın müştekisi LİNÇ imzacısı Ömer Faruk Kurhan'ın patronu Nedim Saban'dan başka ne beklenebilir ki?...