17 Mart 2014 Pazartesi

İsmail Can Törtop, Bulunmaz'a karşı yepyeni bir hukuk kavgası başlattı

Olay şüphelisi Hüseyin Hilmi BULUNMAZ isimli şahsa tüm yasal hakları hatırlatıldı. Adı geçen şahıs konuyla ilgili olarak ifadesini kendisinin vereceğini beyan etmesi üzerine ifade işlemine geçildi:

"Yukarıda beyan bilgiler doğrudur ve bana aittir. Hâlen adresini vermiş olduğum yerde ikâmet ederim. Tarafıma şikâyet dilekçesi içeriği okundu. Konu hakkında bilgi sahibi oldum. Ben, sanatçı olduğum için, kendi kişisel bloğumla düşüncelerimi eleştiri sınırlarını geçmeden, hakarete varmadan yayınlama hakkımı kullanarak, bana ait olan www.tiyatroyun.blogspot.com sitesinde yayınlamaktayım. İstediğim kişi ve kuruluşlar hakkında sürekli olarak eleştiri yazıları yazmaktayım. Zaman zaman bu yazılarıma istinaden, kişi veya kuruluşlar, hiçbir hakları olmamasına rağmen, bu eleştirilerimi, kendilerine karşı hakaret sayarak, yasaları zorlayıp, savcılığa başvurmaktadır. İsmail Can TÖRTOP, hakkında eleştiri yaptığım için, kendisi benim hakkımda bundan dolayı hiçbir hakkı olmamasına rağmen, savcılığa başvurduğunu düşünüyorum. Ben, kimseye veya herhangi bir kuruluşa karşı yapmış olduğum eleştirilerde herhangi bir iftira, tehdit veya hakaret içerikli kelimeler kullanmam. Ayrıca konuyla ilgili olarak savcılık beni çağırdığında, daha detaylı ifademi vermek istiyorum. Bu olayla ilgili olarak, oğlum olan Mehmet Cemalettin BULUNMAZ'ın hiçbir ilgi ve âlâkası yoktur. Çıkarmış olduğum 47 sayfalık konuyla ilgili olarak ek açıklayıcı bilgileri içerir evrakı da, tahkikat evrakına eklenmek üzere, siz görevlilere vermek istiyorum. Benim, konuyla ilgili olarak söyleyeceklerim, bunlardan ibarettir." dedi.