24 Mart 2014 Pazartesi

Hilmi Bulunmaz 31 Mart - 9 Nisan 2014 tarihlerinde ülke dışında olacak

Bulunmaz, Almanya, Fransa, İtalya ve İsviçre'ye gidecek! (Fotoğraf: Mesut Alptekin)

Pis "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYALARI" saldırıları nedeniyle, en temel hakkım olan seyahat etme özgürlüğümü kullanamıyordum. 1100 kişinin entelektüel olarak saldırmasının yanı sıra, 100'ü aşkın soruşturma-kovuşturma-dâvâ ile boğulmak istendim. Beni dâvâ edenleri yavaş yavaş dâvâ etmeye başlar başlamaz kendilerini garantiye almak için siper kazan LİNÇÇİ kişiler, attıkları geri adımlarla bana yeni özgürlük alanı kazandırdılar... Özgürlük alanım genişledikçe, yeniden seyahat edip ülkeye döviz kazandırmaya başladım. Kazandığım dövizlerin ciddî bir kısmını da, açacağım "fahiş" dâvâlar için bir kenara koyuyorum. Yakında, çok yakında, pek yakında dâvâlar hızla çoğalacak!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz