19 Mart 2014 Çarşamba

İstanbul Anadolu Adalet Sarayı'nın yakınındaki Adliye Metro İstasyonu!

Benim hakkımda soruşturma ve kovuşturma başlatarak beni dâvâ eden şahıslara ne kadar teşekkür etsem azdır. Âdeta kış uykusuna yatmış bir ayı gibi derin derin soluk alıp, serin yerlerde uyuşmuş bir durumdayken beni adliye koridorlarına yakınlaştırarak, devingen bir ruha bürünmem için büyük çaba harcayan "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" imzacısı kişiler sayesinde müthiş derecede mutlu bir hayat sürdürmeye başladım!... Yalnızca İstanbul Adalet Sarayı'nda patinaj yapmama gönlü râzı olmayan imzacılar Kartal'daki İstanbul Anadolu Adalet Sarayı başta olmak üzere, İzmir, Manisa, Trabzon adliyelerinde de dâvâlar açtırınca, olağanüstü büyük bir sevinç duyuyorum!... Bugünkü İstanbul Anadolu Adalet Sarayı seferine çıkmama vesile olan Bülent Sezgin ve Süleyman Anıl'a minnet duygusu besliyorum. İşte bu şahıslar sayesinde adliyenin bulunduğu ortamın çevresindeki hayat renkliliğine iyice tanık oldum!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz haksızca suçlayan Bülent Sezgin duruşmasına katılmayacak

Bulunmaz, kafasına göre dâvâ açtıran Bülent Sezgin'e "DUR" diyecek...