20 Mart 2014 Perşembe

Bulunmaz yargıç Ayla Akdüzen huzurunda Reyhan Kayışlı'ya ders verdi

T.C.
İSTANBUL
8. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ

ÖN İNCELEME DURUŞMA TUTANAĞI


SAYI: 2013/400 Esas


CELSE NO: 1
CELSE TARİHİ: 20/03/2014

HÂKİM: AYLA AKDÜZEN 28121
KÂTİP: YASEMİN ERTÜRK 157038

Belirli gün ve saatte celse açıldı.

Dâvâcı vekili Av. REYHAN KAYIŞLI, dâvâlı HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ duruşmaya katıldı. Açık olarak duruşmaya devam olundu.

Dâvâ şartlarının mevcut olduğu, ilk itirazların bulunmadığı anlaşıldı.

Dâvâ dilekçesi okundu.

Dâvâcı vekilinden soruldu: "Dâvâ dilekçemi aynen tekrar ediyorum. Dâvâmız ceza dâvâsına bağlı açılmış manevî tazminat dâvâsıdır. Karşı tarafın bildirdiği delillerin bu dâvâyla ilgisi bulunmamaktadır. Bu dosyaların celp edilmemesini talep ediyorum. Dâvâlıyla sulh olma imkânımız yoktur." dedi.

Dâvâlıdan soruldu: "Cevap dilekçemi aynen tekrar ediyorum. 1100 kişilik bir örgütün benim aleyhime çalıştığına ilişkin beyanlarımı sunuyorum. Dâvâcıya karşı hem ceza, hem de hukuk dâvâsı açmıştım. Buna ilişkin delillerimi bildirdim. Dâvâcıyla sulh olma imkânımız yotru." dedi.

Dâvâcı vekili: "Ceza dosyasındaki karar kesindir." dedi.

GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:

1 - Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 140/5. Maddesi gereği taraflara dilekçelerinde gösterdikleri, ancak henüz sunmadıkları belgeleri mahkemeye sunmaları veya başka yerden getirtilecek belgelerin getirtilmesi amacıyla gereken açıklamaları yapmaları için iki haftalık kesin süre verilmesine, kesin süre içerisinde tam olarak yerine getirmemesi hâlinde bu delile dayanmaktan vazgeçmiş sayılacağının ihtarına (ihtar edildi), 

2 - Dâvâcı tarafça sunulan delillerin incelenmesine,

Ön inceleme aşaması tamamlanmış olduğundan, tahkikat duruşma gününün 19/06/2014 günü 10:15'e bırakılmasına karar verilerek, işbu tutanak hazır bulunanlar tarafından imza altına alındı. 20/03/2014  10:49:28

Kâtip 157038                                                                                         Hâkim 28121

DÂVÂCI VEKİLİ                                                    DÂVÂLI VEKİLİ