11 Nisan 2014 Cuma

Avukat Reyhan Kayışlı Yargıç Gülseren Kaldırım'a hiçbir şey diyemedi!

T.C.
İSTANBUL
8. SULH CEZA MAHKEMESİ


DURUŞMA TUTANAĞI


DOSYA NO: 2013/843 Esas

DURUŞMA TARİHİ: 11/04/2014
CELSE NO: 2.

HÂKİM: GÜLSEREN KALDIRIM 35334
KÂTİP: PELİN NERMİN ASLAN 140316

Belirli gün ve saatte 2. celse açıldı. Açık yargılamaya devam olundu.

Müşteki HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ ile sanık LEVENT ÇAĞLAYAN vekili müdafi Av. Reyhan Kayışlı geldikleri görüldü.

Şikâyetçinin beyanının alınabilmesi için çıkarılan tebligatın usûlüne uygun tebliği edildiği görüldü.

İstanbul 7. Sulh Ceza Mahkemesi'nin mahkememizin işbu dosyasını incelenip iade edilmek üzere istediği anlaşıldı.

Müşteki huzura alındı. Hüviyet tespitine geçildi.

Müşteki: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ, Mehmet Cemalettin ve Nebahat oğlu, 10/07/1955 Çubuklu doğumlu, Ali Baba Türbe Sokak No: 13/8-9 Çemberlitaş Fatih / İSTANBUL adresinde oturur. 0532 / 642 88 57 nolu telefonu kullanır.

Şikâyetçiye iddianame ve ekleri okundu. Ceza Muhakemesi Kanunu'nun 234. ve 237. maddelerindeki yasal hakları hatırlatıldı.

ŞİKÂYETÇİ: "Haklarımı anladım. Kendim beyanda bulunacağım. Şikâyetçiyim. Dâvâya da katılmak istiyorum." dedi.

ŞİKÂYETÇİ BEYANINDA: "Sanık, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Trabzon Temsilcisi olup, söz konusu dergi, 1991 yılından itibaren çıkmaktadır ve Türk tiyatrosuna zarar vermektedir. Ben, bunu eleştirdiğim için, sanık, hakkımda hileli bir şekilde suç duyurusunda bulunmuştur. Bu suç duyurusu nedeniyle yargılandım. Ancak, ceza almadım. Sanığın hukuk dışı davranışları nedeniyle, ben de, Cumhuriyet Savcılığı'na iftira, tehdit ve örgütlü suç işlendiğinden bahisle suç duyurusunda bulundum. Ancak, zannedersem, mahkemenizde, hakaret ile ilgili dâvâ açılmış." dedi.

Şikâyet dilekçesi okundu.

Şikâyetçiden soruldu: "Doğrudur. Bana aittir." dedi.

Şikâyetçiden, şikâyet konusuna konu sanık tarafından yazıldığı iddia edilen yazıların hangi tarihlerde yayınlandığı, noter ihtarnamesinin müşteki tarafından gönderilip gönderilmediği, yazıların yayından kaldırılıp kaldırılmadığı, kaldırılmış ise hangi tarihlerde kaldırıldığı hususu soruldu.

Şikâyetçi: "Ben, örgütlü bir suçla uğraştığım için, ihtarname gönderip göndermediğimi hatırlamıyorum ve yazıların İnternet'ten kaldırılmasını istemedim." dedi.

Sanık müdafiden katılma talebine diyeceği soruldu: "Takdir mahkemenindir." dedi.

GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:

1 - Dosyanın bilgisayardan anlayan bir bilirkişiye tevdii ile rapor tanziminin istenmesine,

2 - Müştekinin suçtan zarar görme ihtimaline binaen talebinin kabûlü ile dâvâya ve duruşmalara katılan sıfatıyla katılmasına,

3 - Bu sebeple, duruşmanın, aradaki günlerin dolu olması ve iş yoğunluğu sebebiyle 19/09/2014 günü saat 09:40'a bırakılmasına karar verildi. 11/04/2014

Kâtip 140316                                                                                        Hâkim 35334