27 Haziran 2014 Cuma

"H. Hilmi Bulunmaz’ın talebi ile (...) yayından kaldırılmıştı" yalanlı yazı!

Coşkun Büktel Fenomenine Son Darbeler-2

Büktel neden bu kadar ucuz işlere imza atıyor? İnanmak çok zor. Yalanla, hileyle sürekli beni kötülemeye; “sansürcü”, “yalancı” vb.  olarak lanse etmeye çalışıyor. Diyelim ki başardı, ne kazanacak? Boyu mu büyüyecek? Yazarlığı mı gelişecek?
Oysa sürekli rezil olduğunun farkında değil mi? Bunun yakın bir arkadaşı yok mu? “Büktel, ne yaptığının farkında mısın?” diyecek kimsesi yok mu?
Göz göre göre, yalan söylediğinin kanıtı alıntıyı aldığı yazının içinde olmasına rağmen insanları aldatmaya çalışıyor.
Aklınca beni aşağılayacak. Hikaye şu:
Hangi Mustafa Demirkanlı?”
Soruyu sorarak şüphe oluşturmaya başladı, pek bir mutlu…
“SİZ, AŞAĞIDA “THEOPE” HAKKINDA “SAMİMİ”(!) GÖRÜŞÜNÜ BELİRTEN MUSTAFA DEMİRKANLI’LARIN HANGİSİNE İNANIYORSUNUZ?” dedi ve bir darbe daha indirdi
Ben artık bu adama son dokunuşları yaparak kendi boşluğuna bırakıyorum.
Uzatmayacağım, sadece bir örnek üzerinden gideceğim.
“MUSTAFA DEMİRKANLI (Ağustos 2010): Sen değil misin emitasyon (çünkü antik yunan çağında yaşamadın günümüzde Antik Yunan yazmak olsa olsa emitasyon olur) Theope’nle kendi kutsal kitabını yaratan ve bu kutsal kitabına tapınmayanları topa tutmaya kalkan?”
Düne kadar kankası olan H. Hilmi Bulunmaz’ın  2-3 açıklamasını görsel olarak ilettikten sonra, bu alıntıyı aldığı yazının ilk üç paragrafını aktaracağım.
Büktel, twitter'da yalanı bile bile yayıyor.
Büktel, twitter’da yalanı bile bile yayıyor.
H. Hilmi Bulunmaz, yani kankası (Şimdi eski kankası oldu) Büktel’in suratına çarpıyor.
Coşkun'un yalan söylediğini çarpıyor suratına.
Coşkun’un yalan söylediğini çarpıyor suratına.
Ne diyor Büktel’in kankası? Görsellerde var, yeteri kadar da açıklayıcı. Daha önce de söylemiş Büktel’e, demek ki Büktel bile bile yalan söylüyor.

Büktel, yanılarak yazmamış, bilerek insanları kandırmaya çalışmış.
Büktel, yanılarak yazmamış, bilerek insanları kandırmaya çalışmış.
Alıntıyı aldığı yazının ilk üç paragrafı ise şöyle:
Coşkun Büktel çıldırmış durumda. Ruhunun kirliliğini yansıtan kirli gri sitesinde sarı beyaz kırmızı Çingene çadırı gibi kocaman upuzun cümlelerle haykırıyor, kükrüyor, tehditler savuruyor ne yapacağını şaşırmış gibi dolaşıyor.
Mustafa Demirkanlı’nın sitesinde daha önce kullanılan ve tam da yerini bulan gamalı haçlı kolajını sanki bir suç unsuruymuş, bir hakaretmiş gibi veriyor.
Yahu Büktel dur bir sakin ol.” 
Bu alıntıyı facebook sayfasında Büktel’in yayınladığı yazıdan aldım, çünkü bu yazı H. Hilmi Bulunmaz’ın talebi ile birçok yazı ile birlikte yayından kaldırılmıştı, bizim sitede yok. Yazının tamamı: 
Büktel bu yalanlarla nereye varacağını zannediyor? Kaç kişiyi daha kandırdığını sanıyor? Bilmiyorum, merak da etmiyorum.
Not1: Bu yazıyı, facebook sayfasındaki yalanlarının altına link vereyim dedim, eşimin hesabından(hakkımda yalan yanlış kara propaganda yapmak için beni engellediğinden dolayı) tekrar girdiğimde, ilk yanıtımın çoktan silinmiş olduğunu gördüm, iyi ki görseli kaydetmişim, şunları söylemişim.
Bu kadarına bile tahammül edememiş. Sadece suçlayacak, yalanlarının da kimsenin görmesine izin vermeyecek.
Bu kadarına bile tahammül edememiş. Sadece suçlayacak, yalanlarının da kimsenin görmesine izin vermeyecek.
O da sonrasında şunları yazmış:
Coşkun Büktel COŞKUN BÜKTEL’E YALANCI DİYEBİLMEK İÇİN KALİTENİN BU OLMASI GEREKİR:
http://youtu.be/1nAwjcZXKe8 via @YouTube
“MUSTAFA YİNE YALAN SÖYLÜYOR.” Büktel, bunu nasıl söyleyebiliyor, anlamak mümkün değil. Bulunmaz’la artık kanka olmamalarından bana ne? Ben yalanlarını Büktel’in suratına çarptığı görselleri ödünç aldım kankasından, hadi eski kankasından diyelim, çok emin olmasam da. Üç gün sonra şaka yaptık da diyebilirler.
Eski kankası Dergi’yi çöp kutusuna atarken neredeydi Büktel? Dergi’yi yere atıp üstüne işerlerken ne yapıyordu? Şimdi eski kankasıymış: “HİLMİ EPEY SÜREDİR BENİM “KANKAM” DEĞİL,” demiş Büktel. Çöp kutusu, işeme eylemleri yapılırken kankasıymış ama, değil mi? O yöntemlere (nasıl bir yöntemse) sesini çıkartmıyordu, hatta öve öve bitiremiyordu Bulunmaz’ı, neyse bu bir başka yazının konusu, tüm örnekler gözüne gözüne sokarak yazılacak sona doğru olan yazılardan birinin konusu.
Not2: Bu yazıyı da bana attığı iftiraların altına eklemeyeceğim, nasıl olsa silecek.
Sonraki yazı: İnsanlıktan çıkışın örnekleri.
Mustafa Demirkanlı
Not3: Büktel, yukarıda sayfanın kopyasını yayınladığım yorumu, yani sildiği yorumumu, “SONRADAN SİLİP ÖRTBAS ETTİĞİ, ŞU YORUMU EKLEMİŞTİ:” diyerek benim sildiğimi iddia edecek kadar kendini kaybetmiş, yani burada sayfa kopyasını yayınladığım yorumu “SİLİP ÖRTBAS” etmişim… Nasıl bir “ÖRTBAS” etmekse…

***

Oyun'un notu: "bu yazı H. Hilmi Bulunmaz'ın talebi ile (...) yayından kaldırılmıştı" bölümünü kırmızı ile belirginleştirdik!...