6 Temmuz 2014 Pazar

1100 linççi maddî sorun yaşatırken Kuyurtar'a 8.000.00 TL ödeyemem...

Hilmi Bulunmaz, 8 yıldır bu yırtık ayakkabıları giyerken, 8.000,00 TL ceza öder mi?!

Ben, yırtık ayakkabıyla geziyorken ayakkabı satın alamayacak durumda olduğumdan değil de dünya görüşüm nedeniyle böyle davranıyorum!...

Ben, emekli maaşımın önemli bir kısmını, bâzen bütününü bile yoksul insanlara dağıtırken dünya görüşümün emirlerini yerine getiriyorum!...

Ben, altmış yıllık ömrümde ve elli iki yıllık çalışma hayatımda ve kırk üç yıllık ücretsiz sanatçılık sürecimde, bir de LİNÇÇİ kişilerle uğraştım!...

Ben, beni LİNÇ etmek isteyen 1100 kişiye karşı, bir hukuk mücadelesi verirken 100'ü aşkın soruşturma-kovuşturma-tazminatla boğuştum!...

Ben, LİNÇÇİ kişilere karşı on üç dâvâ açtığım süreçte, karşıma birçok hukuk karşıtı avukat çıktı. Bunlardan biri de Eyyüp Fırat Kuyurtar'dı!...

Ben, hukukun üstünlüğünü kılavuz edinerek hukuk yolunda ilerlerken avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar, yargıyı ve yargıçları yanlışa sürüklüyor!...

Ben, dünya görüşüm gereği, gayrimenkul almayı hiç doğru bulmadığım için belli bir maddî birikim yapmadım. Av. Fırat Kuyurtar para istiyor!...

Ben, emekli maaşımdan biriktirdiklerimin bir kısmını halka dağıtmaya çabalarken, Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar'a 8.000.00 TL ceza ödeyemem!...

Ben, henüz Yargıtay'a itiraz yazısı yazmadığım gibi, yazarsam bile, işbu konuyu anlatacak ve Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne gideceğim!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:

Yargıç, Eyyüp Fırat Kuyurtar'ın istediğini çok bulup "8.000,00 TL" dedi!