25 Temmuz 2014 Cuma

Ömer Faruk Kurhan'ın vekili Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar yanlış yaptı...

İğrenç "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" hızla, hem de şimşek hızıyla geri tepmeye başladı. Kendi küçük çıkarları için tiyatro sanatına kambur, kene, yavşak olarak iltica etmişler kaçarak gidiyorlarken, ben kendi küçük çıkarım için değil, emekçi halkın, sosyal devletin, tüyü bitmemiş yetimin çıkarı için mücadele ettiğimden, tarihî ve toplumsal olarak galibiyetin tadına varmaya başladım! Bana karşı ve dolayısıyla, sosyalizme karşı başlatılmış zincirleme kampanyalara karşı zafer kazandıkça, bu kamburlar, bu keneler, bu yavşaklar çürük dişleri ile sırıtmaya başladılar. Ben, akbabalara, çakallara, kargalara, sırtlanlara aldırmadığım gibi, onlara da asla aldırmıyorum! İt ürür, kervan yürür!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz