25 Ağustos 2014 Pazartesi

Sabahki takside, Levent Çağlayan ve Av. Reyhan Kayışlı'yı düşündüm!

Takside göründüğüm fotoğraftaki icra mahkemesi dilekçesinin içeriğini okuyabilmeniz için yazının altında verdiğim linki tıklamanız yeterlidir...

1100 LİNÇÇİ terbiyesiz kişinin bir araya gelerek bana, sosyalizme karşı örgütledikleri LİNÇ KAMPANYASI, çakma ve çürük yazar Büktel'in tüm benci, bencil, benmerkezci, tekbenci çabalarına karşın, Theope ile Özdemir Nutku, Coşkun Büktel ile Mustafa Demirkanlı parantezlerine tutsak olmadı. Büktel'in parantez açma girişimine asla izin vermedim!...

Benim dayattığım sosyalist kültürün karşısında bocalayan emperyalist, faşist, kapitalist tiyatro anlayışı sığınacak bir liman ararken derin çukur kazdı: "ENTELEKTÜEL  VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI"

Bir lağım çukurundan bile daha ağır bir koku salan çukur, kaşarlanmış kişileri yutarken hiç acımıyorum. Ancak, çocuğum yaşındaki insanların karşıma çıkarak iyice ezilip büzülmeleri beni müthiş derinden yaralıyor. Çocuğum yaşındaki zavallı kişilerle boğuşmaktan zerre korkmasam da, çocukların yaralı birer serçe gibi titremeleri, yüreğimdeki en ince kılcal damarları bile titretiyor. Ne var ki, hamama giren terlemek zorundadır!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Yazının ilk tümcesinde bahsedilen içeriği okumak için lütfen tıklayınız:

Levent Çağlayan ile Reyhan Kayışlı'dan hukuksuz, ilâmsız 8.256,04 TL

***

Ayrıca bakınız:

İlâmsız 9.535,62 TL isteyen Avukat Eyyüp Fırat Kuyurtar'ı sert uyardık!