2 Eylül 2014 Salı

Hilmi Bulunmaz, bütün dâvâlarına kılı kırka yarıp titizlikle hazırlanıyor...

"Elinde çekiç olan bütün sorunları çivi olarak görür..." Bu söze asla hak vermesek bile, bu söz, kendi somut gerçekliğini bize her zaman dayatır!

Ben içinde bulunduğum "zaman, zemin, zuhur" ile sanat yapan biriyim! Bu nedenle, içinde bulunduğum koşulların dayatmasına göre bir dünya görüşüm oldu... Mâruz kaldığım "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" sonucu, tiyatro sanatındaki bütün sorunların gelip, dayanacağı noktanın hukuk mücadelesinden geçtiğine inanmaya başladım! İşte bu nedenle, ikincil izlekli tartışmalara girerken ağır siklet şampiyonu birisinin, sinek siklet ölçütlerine alışmaya hazırlanan acemi boksörlere baktığı gibi bakabiliyorum tiyatroya! Ancak, her şeye karşın, tartışmalara katılmak, benim bilincimi biliyor! Tartışmadan hoşnudum!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz