2 Eylül 2014 Salı

Vicdanındaki mahkemede egemenleri yargılayan Hilmi Bulunmaz hazır!

Tüm kavramların olduğu gibi, hukuk kavramının da iki, ikili, ikiz, karşı, karşın, karşıt kavramları var. Ben dört yıl dışında okula gitmediğim için, kavramları, ezberlenmiş biçimde değil, çözümlemeci biçimde irdelerim!

İğrenç "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" sürecine girdiğimde yanımda kimsenin olmayacağını tahmin etmiştim! Zamanla tahminim tahmin olmaktan çıkarak somut bir gerçeklik oldu!

Peki, bunca demokratın yeşerdiği ülkede, bu tahmin de neyin nesiydi?!

Şunu çok somut biliyorum ki; Türkiye tiyatrosunda konuşlanan kişiler, vicdanlarıyla değil, cüzdanlarıyla davranan cüzzam düşünceli cüceler... Vicdanlarında halk mahkemesi kurma yeteneği gelişmemiş tiyatrocular ancak yerlere kadar eğilerek egemenlerin rugan ayakkabılarını yalarlar! 

Rugan ayakkabı yalayıcıları, bırakınız "kavramsal düşünce geliştirme"yi bir yana, herhangi bir düşünce bile geliştiremezler... Onlar, varsa yoksa, içki masalarında geyik muhabbeti yaparlar! Onlardan bir şey beklemek, ölüden göz istemeye benzer... Benim, ölüden göz istemeye niyetim yok!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz