16 Kasım 2014 Pazar

Kendisini savcılığa şikâyet ettiğimiz Coşkun Büktel yine YALAN söylüyor

HİLMİ DE BİR DAMLA UTANMA KALMAMIŞ!
BENİ İFTİRACI OLMAKLA SUÇLAYAN BİR ŞİKAYET DİLEKÇESİYLE YARGIYA BAŞVURAN KENDİSİ...
YARGIDA "TAKİPSİZLİK" (KOVUŞTURMAYA GEREK YOK) KARARIYLA REDDEDİLEN, BİR BAŞKA İFADEYLE, ASIL İFTİRACININ KENDİSİ OLDUĞU YARGI KARARIYLA SAPTANAN, KENDİSİ...
BU DURUMDA SÜNGÜSÜ DÜŞMÜŞ OLMASI GEREKEN SİZCE KİM OLMALI?
SOMUT OLGULARA DAYANARAK DÜŞÜNEBİLEN MAKUL BİR İNSAN İSENİZ CEVABINIZ "HİLMİ" OLMALI, DEĞİL Mİ?
AMA BAKIN HİLMİ BULUNMAZ'A GÖRE KİMİN SÜNGÜSÜ DÜŞMÜŞ:
HİLMİ BULUNMAZ'IN BANA KARŞI SAÇMALAMAKTAN YA DA TEHDİT ETMEKTEN BAŞKA ŞEÇENEĞİ YOK. BENİMLE MAKUL VE NİZAMİ BİR MÜCADELEYE ASLA GİREMEDİ, GİREMEZ.
  • Coşkun Büktel BU DA BİR BAŞKASI:
    https://twitter.com/coskunbuktel/status/533984350933487616

    "HİLMİ'NİN BANA KARŞI SAÇMALAMAKTAN YA DA TEHDİT ETMEKTEN BAŞKA ŞEÇENEĞİ YOK. BENİMLE...
    TWİTTER.COM|EKLEYEN: COŞKUN BÜKTEL
  • Coşkun Büktel BÜKTEL'İ İFTİRAYLA SUÇLAYAN HİLMİ BULUNMAZ'IN ŞİKAYET DİLEKÇESİNİ SAVCI CİDDİYE ALMADI: "KOVUŞTURMAYA GEREK YOK."

    https://www.facebook.com/notes/co%C5%9Fkun-b%C3%BCktel/b%C3%BCkteli-iftirayla-su%C3%A7layan-hilmi-bulunmazin-%C5%9Fikayet-dilek%C3%A7esini-savci-ciddiye-al/10154854371995711?pnref=story
  • Coşkun Büktel Coşkun Büktel Ben, Hilmi'nin (özellikle başlığı nedeniyle) bir suç belgesi olan o yazısını internetten kaldırıp da örtbas etmesini istemiyorum. Ama Mesut'a dün akşam da belittiğim üzere, yazıyı her yayınladığında, şu notu da yayınlamasını istiyorum:

    "
    Büktele karşı savcılığa verdiğimiz şikayet dilekçesinin tek belgesi olan bu yazıyı savcı ciddi bulmadığı için, "kovuşturmaya gerek yok" dedi, yani "takipsizlik" kararı verdi.

    Okurlara saygısı varsa, Hilmi, bu somut ve önemli gerçeği, yazıyı her yayınlayışında, yazıdan önce görünür bir yere koysun. Ama saygısı yoksa, amacı okurları aydınlatmak değil de yalnızca benim aleyhimde kara propaganda yapmaksa, buyursun aynen böyle devam etsin. Benim açımdan sorun yok. Dediğimi yaparsa benim hatırım için değil, okurlara ve kendine saygısı hatırına yapsın. Yaparsa teşekkür edecek değilim. 

  • Hilmi sıkıyı görünce yazıyı orijinal başlığıyla ("Büktel'in Hilmi'ye iftirasını hergün sunacağız") tekrar yayınlamış ama benim adil ve insani önerimi benimsemediği görülüyor.8 saat · Beğen

    Ahmet Koksal Çok garip gerçekten. Coşkun Büktel'in içinde olduğu bir tartışmayı izlemek çok zor. Rakipleri o kadar çok link numarası yapıyorlar ki, nerde ne olduğunu takip etmek imkansız hale geliyor. Açıklamalar da enteresan, benim adım Ahmet ama yarın güncellenip Mehmet olacak demek gibi saçma sapan güya teknik açıklamalar.7 saat · Beğen

    Ahmet Koksal Allah sabır versin Coşkun Bey. 

    KAYNAK:
    https://www.facebook.com/notes/co%C5%9Fkun-b%C3%BCktel/b%C3%BCkteli-iftirayla-su%C3%A7layan-hilmi-bulunmazin-%C5%9Fikayet-dilek%C3%A7esini-savci-ciddiye-al/10154854371995711