2 Aralık 2014 Salı

Büktel, HAKARET ettiği saptanan dâvâda beraat ettim yalanını söylüyor!


Coşkun Büktel added 3 new photos.
2 hrs ·
KARAR BERAAT!!!

Mustafa Demirkanlı'nın şikayetlerine karşı savcılıktan sürekli "takipsizlik" (kovuşturmaya gerek yok) kararı aldığım bu dönemde; genellikle, savcılara doyurucu biçimde ayrıntılı savunmalar yazıyordum. Ama bir defasında üşeneceğim tuttu ve sözlü savunmayla yetindim. Sonuçta savcılık bu kez "takipsizlik" vermedi ve bana karşı kamu davasını açtı. Beni mahkum ettirmek isteyen Mustafa'ya fırsat doğmuştu. İlk celse duruşmasına, bir başka duruşmam nedeniyle girememiş mazeret koymuştum. Mustafa, bugün karşıma umutlu ve kararlı olarak ve benim gibi tek başına değil avukatıyla birlikte çıktı. Somut yalanlarını, yanıltmaca ve çarpıtmalarını sakin sakin yüzlerine vurdum ve BERAAT ederek başım dik çıktım. Davayı kaybetsem bile yine başım dik olacaktı, çünkü yalanı hayatım boyunca bir enstüman olarak asla kullanmadığım için, hiç kimse benim yalanlarımı yüzüme vurmuş olmayacaktı. Yalnızca bir tür "teknik arıza" sonucu, kazaen kaybetmiş olacaktım. İşte üç sayfalık BERAAT kararının fotokopileri.
LikeLike ·  · 
  • Çiğdem Uğurlu likes this.
  • Coşkun Büktel BU, HABERİN İKİNCİ VE DÜZELTİLMİŞ VERSİYONUDUR. HATALI VERSİYONU VE HATAYI GÖRMEK İÇİN: 
    https://www.facebook.com/coskun.buktel/posts/926147440736700
    2 hrs · Like
  • Cemal Bulunmaz

    Write a comment...

Bakın: https://www.facebook.com/coskun.buktel/posts/926308710720573?pnref=story