16 Aralık 2014 Salı

Büktel, hem "hak hukuk" diyor, hem de facebook'ta mahkeme kuruyor!...

KAFAMDA "380 KURUŞ" ADLI (BİR TÜRLÜ YAZMAYA OTURAMADIĞIM) BİR ROMAN TASARISI VAR. VANDALİZME İNAT, BU KOŞULLARDA BİLE BİTİRMEYE ÇALIŞACAĞIM.
Like ·  · 
  • 6 people like this.
  • Yeşim Değirmenci Cesaretinizden dolayı kutluyorum. Gazetecilerin göz altına alındığı muhalefetin her türlüsüne tahammülsüzlüğün olduğu bu dönemde sizin gibi cesur yürekli yazarlar da olmazsa vandalizm her geçen gün baskılarını artıracak
    4 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Yeşim hanım, siz aslında erkek olabilir misiniz? Bugünkü koşullarda Coşkun Büktel'e açık kimliğiyle destek vermek, Coşkun Büktel olmak kadar zor çünkü. Vandallar onları da hedef alabiliyorlar. Bazı destekçilerime fena taktılar çünkü.
    4 hrs · Edited · Like
  • Coşkun Büktel Desteklemeniz güzel de, profiliniz bana oldukça şüpheli göründü.
    4 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Profilime özel bilgilerimi girmeyi çok doğru bulmuyorum Coşkun bey
    4 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Yazık, beni inandırıcı profile sahip gerçek kişilerin de böyle desteklemesini isterdim. Oysa şu an vandallardan biri olmadığınızdan bile emin değilim. Emin olmayı isterdim.
    4 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Ben de sizi henüz yeni tanıyorum tanımaya başlıyorum diyebilirim. Günümüz farklı yazarlarını araştırırken romanlarınızdan haberim oldu kitap satış siteleri aracılığıyla ve henüz hiç bir kitabınızı okumadığımı itiraf etmeliyim
    4 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci ilk olarak "Fiyasko"nun siparişini verdim umarım bir kaç gün içinde gelir ve okumuş olurum 
    4 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Konuyu değiştirmeyin, konu ben değilim. Sizsiniz. Bana daha önce pek az kişinin vermeye cesaret ettiği bir destek veriyorsunuz ama profiliniz şüpheli. Saklanmanız, desteğinizin çakma olma ihtimalini güçlendiriyor ve siz bundan hiç rahatsız görünmüyor, konuyu saptırmaya kalkıyorsunuz. İnsanlar mecburen düşünüyor: Vandallar acaba yeniden mi takma isimlerle herife musallat olmaya başladılar?
    3 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Çok çok özür dilerim. Amacım ne sizi meşgul etmek ne de sayfanızda şaibe şüphe yaratıp sizi yada okuyucularınızı tedirgin etmek değildi. Güvenilmez yada gerçekliği şüpheli biri olarak görmeniz son derece haklı. Gerçi bu tür sosyal paylaşım sitelerinde tanıdığımız ve tanışıklığı reel ortama taşımadığımız hiç kimsenin gerçekliğinden emin olamayız son derece haklısınız. Ama demin de belirttiğim gibi sanal ortamda ben de benzer endişe ve kaygılarla özel şeyler paylaşmayı tercih etmiyorum. Dilerseniz güven duygusunun oluşmasını zamana yayabilir yahut da sizi yada okurlarınızı rahatsız etmeden çekilebilirim.
    3 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Beni kendinizle bir tutmanız, çok saçma... Ben, açıkta ve ortadayım. Benim gerçekliğimin sizinki kadar güvenilmez olduğunu söyleyerek kendi sahteliğinizi örtbas etmeye çalışmanız; şüpheleri arttırıyor. Benim gerçekliğimi anlamak için, hiç kimsenin zamana ihtiyacı yok. Eğer isterseniz, sizin de gerçekliğinizi ortaya koymak için zamana ihtiyacınız yok. Eğer tercihiniz gizlilikse, ben adınızı Yeşim yerine örneğin Mustafa diye değiştiririm.
    3 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Ne kadar yanlış anlamışsınız beni. Asla sizi kendimle yada başkasıyla bir tutmadım ve yazarken sizi asla kastetmedim. Ben genel anlamda sanal ortamdaki kişilerin gerçekliğini kastetmiştim. Yanlış anlaşıldığıma göre yeterince doğru ifade edememişim.
    3 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Hoşçakal, Mustafa!
    3 hrs · Like · 1
  • 3 hrs · Like · 1
  • Yeşim Değirmenci size özel mesaj olarak bazı bilgilerimi yolladım Coşkun bey. Umarım yeterli olur
    3 hrs · Like
  • Coşkun Büktel yOLLAMAMIŞ SEVGİLİ OKURLAR.
    3 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci facebook dan Üç ayrı mesaj yolladım mesajlarınıza baktınız mı?
    3 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Peşin söylüyorum: Bundan sonra yorumlarını sileceğim, Mustafa!
    3 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci işte mesaj yolladığımın resmi
    3 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Bana özelden gelen herhangi bir mesajınız yok hâlâ... Ok Meydanı Diş Hastanesi'nin adresi, numarası ve sizin oradaki görevinizin tanımı nedir?
    2 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Darülaceze cad. Gürsel Mahallesi Kağıthane / İSTANBUL
    0212 320 10 43 dahili 182 Diş hekimiyim
    2 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci İstiyorsanız da siz telefonunuzu verin ben arayayım size yazmasın
    2 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Size yazmasın dedim diye de yanlış anlamayın lütfen. Yeşil kart kullanıyormuşsunuz. Ne acı bir şey bir yazarı bırakın bir yazarı bir insanı bu duruma mahkum etmek. Yeşil kartlı olmanın ilk şartı aylık asgari ücretin üçte birinden az geliri olmasıdır Yani 280 liranın altında geliri var demektir. En ucuz internet bağlantısı 50 en ucuz telefon tarifesi 30 lira. Günde katıksız bir ekmek yese ayda 30 lira. Suyu musluktan içseniz bile para. Elektriği var suyu var. Hadi giyecek ayakkabı falan konu komşunun yardımıyla idare etseniz bile Kira ödemiyor musunuz?
    2 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Başka biri olsa dizi yazar parayı kapar ama gururlu onurlu bir yazar işte böyle aç kalır ama prensiplerinden ödün vermez. Vandalizmle mücadele etmeyi seçer.
    2 hrs · Like
  • Coşkun Büktel İŞTE MUSTAFA BUDUR!
    2 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Benim merak ettiğim yeşil kartı alma tarihiniz nedir? Ayda 20.000 TL kazandığınız evelki yıl yada ölüleri gömün telifi ise geçen yıl hatta bu yılın başlarıydı sanırım O halde yeşil kartın veriliş tarihini internete yükleyebilir misiniz? Malum bu hafta yolsuzlukla mücadele haftası ve sizin yeşilkart yolsuzluğu yapmadığınızdan ben eminim de bütün dünya alem emin olsun. Yeşil kartınızın bir görüntüsünü yükler misiniz acaba?
    2 hrs · Like · 1
  • Yeşim Değirmenci girip bir işte çalışmak yerine üç kitabın üstüne yatıp yan gelip Emeklinin dulun tüyü bitmemiş yetimin hakkı olan parayla muayene olup ilaç almadığınızdan ben emimin ama bunu dünya alem görsün ki size saygıları artsın değil mi?
    2 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Sevgili okurlar, beni bir saniyeliğine bile kandıramayan bu ceviz beyinlilerin,
    beni faka bastırmak için kullandıkları orostopolca iğrenç taktiklerini 
    görüyorsunuz. Bir insanın bundan daha fazla iğrençleşebilmesi mümkün mü 

    acaba? Onları muhatap almadıkça kuduruyor, kudurdukça batıyorlar. Bu 
    hangisi acaba?
    2 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Adamlar resmen, "sana roman filan yazdırmayız" diyorlar. Vandalizmin resmi beyannemesidir bu sayfa...
    2 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Konuyu saptırma. Konu senin yeşil kartlı olman ve bunu almayı hak edip etmediğin.
    2 hrs · Like
  • Yeşim Değirmenci Sanık sandalyesinden kalkıp ne çabuk savcı oldun?
    2 hrs · Like
  • Coşkun Büktel Siz ancak benim laflarımı taklit edersiniz. Zekanız ne fazlasına yeter, ne de beni bir saniyeliğine olsun kandırabilmeye... Arsız ahmaklar sizi... Bir daha yazmayın boşuna, sileceğim.
    1 hr · Like