1 Aralık 2014 Pazartesi

Lemi Bilgin'in hangi gerekçeyle koltuğundan alındığı açıklanmadı ama!...

"Ama ülkemizde genel müdürler, nedense, daima, (onların demokrasi kahramanı haline gelmesi sonucunu veren) antidemokratik, kişisel (ya da partizan) gerekçelerle görevden alınıyorlar. Bugüne dek, herhangi bir kültür bakanının, herhangi bir genel müdürü, tiyatral gerekçelerle (sanatsal liyakatsizlik nedeniyle) görevden aldığına hiç tanık olmadım. Bu kez, işte buna tanık olmak istiyor, bunu talep ediyor ve KÜLTÜR BAKANI ERTUĞRUL GÜNAY'I  bunun için GÖREVE ÇAĞIRIYORUM: SAYIN GÜNAY, vergi ödeyenlerin haklarını savunmak adına, tiyatral liyakatsizliği iki kere iki dört gibi kanıtlanabilir ve çıplak gözle görülebilir hale gelmiş olan LEMİ BİLGİN'İ DERHAL GÖREVDEN ALMALIDIR, diyorum. Ve bu sitenin okurları gayet iyi biliyorlar ki, ben bir şeyi 'diyorsam', o şeyi somut belge ve kanıtlarla 'gerekçelendirebiliyorum' demektir."

Yazıyı ağır ağır okuyarak Lemi Bilgin hakkında yavaş yavaş düşününüz: