29 Ocak 2015 Perşembe

Büktel, "Bulunmaz genellikle silmiyor." diyerek dolaylı YALAN söylüyor...

MUSTAFA DEMİRKANLI'NIN TEMYİZ DİLEKÇESİNE KARŞI YARGITAY'A GÖNDERDİĞİM CEVAP DİLEKÇEMDE BELGE OLARAK LİNKİ BULUNAN BİR YAZIMI; HİLMİ BULUNMAZ, ÖZEL YETKİLİ 6. SULH CEZA HAKİMLİĞİ'NE BAŞVURARAK KALDIRTMIŞ. DİLEKÇEMDE VERDİĞİM O LİNKİN ÇALIŞMADIĞINI GÖREN (YA DA GÖRECEK OLAN) YARGITAY ÜYELERİNİN BENİ SAHTEKÂR SANMALARI İHTİMALİNE KARŞI, DURUMU BURADA AÇIKLAMAKTAN BAŞKA ÇARE BULAMADIM.
Aşağıda yalnızca "NOT" bölümünü aktaracağım "Temyize cevap" dilekçemin tamamı şu linkte:
NOT: YUKARIDAKİ DİLEKÇEMDE DELİL OLARAK VERDİĞİM LİNKLERDEN BİRİ ŞU ANDA ÇALIŞMIYOR. YARGITAY ÜYELERİ BENİM DELİL KARARTTIĞIMI SANMAMALIDIR. HİLMİ BULUNMAZ SÖZ KONUSU LİNKİN UCUNDAKİ YAZIYI KALDIRTMAK İÇİN, AKP'NİN SON DÖNEMDE İHDAS ETTİĞİ ÖZEL YETKİLİ 6. SULH HUKUK HAKİMİNE BAŞVURMUŞ VE HAKİM BENİ DİNLEMEYE GEREK GÖRMEKSİZİN NEREDEYSE TAMAMI HİLMİ'NİN TEŞHİR ETTİĞİM ÇELİŞİK SÖZLERİNDEN İBARET YAZIMI, MUHTEMELEN BENİM TEK CÜMLELİK BİR YORUMUM YÜZÜNDEN KALDIRTMIŞ. SÖZÜNÜ ETTİĞİM LİNK, DİLEKÇEMDEKİ ŞU BÖLÜMÜN SONUNDAKİ LİNKTİR:
Hilmi Bulunmaz’ın bana karşı Mayıs 2014 öncesi ve sonrası konumunun anlaşılması önemli. Theope adlı oyunum için bugün “Antik Yunan çakması”, “Deli saçması”, “Oyun bile sayılamaz” diyen Hilmi Bulunmaz, bakın Theope hakkında, Mayıs 2014 öncesi yazdığı bir yazıda, neler söylemiş:
Hilmi Bulunmaz 19 Aralık 2007
Theope'yi okumamak toplumsal suç değil; Theope'yi engellemek tiyatral bir suçtur. Theope'yi okumamak, Theope'yi azaltmaz. Okumayanı azaltır. Theope'yi okumadan, tiyatro sanatıyla uğraşmak olanaksızdır. Theope'yi okumadan tiyatro sanatıyla uğraştığını iddia eden biri, yumurtasız omlet yaptığını yada yediğini iddia eden bir salaktan farksızdır. Ben Theope'yi okudum diye övünmüyorum. Theope'yi okumasaydım, eşekten farksız biri olurdum. Sırtıma konulan her yükü aptalca taşırdım. Yalancılarla, iftiracılarla, sansürcülerle, sanal canavarlarla işbirliği yapabilecek denli donanımsız biri olurdum. Yada şöyle denilebilir: Theope'yi okuyabilecek donanıma sahip olduğumdan; yalancılarla, iftiracılarla, sansürcülerle, sanal canavarlarla işbirliği yapmıyor, hakikat sever Coşkun Büktel ile işbirliği yapıyorum. Bu durumda kazanan Theope olmuyor; okuyan oluyor. Theope okunmadığında, yitiren Theope olmuyor; okumayan oluyor…
(Hilmi Bulunmaz'ın henüz yayımlamadığı; "Tiyatroda 'Üçüncü Abdülhamid' istibdadı" başlıklı yazısından.)
KAYNAK:https://www.facebook.com/coskun.buktel/posts/939049522779825
YAYINDAN ÇIKARILDIĞI İÇİN DİLEKÇEMDEKİ KAYNAK LİNKİ ARTIK ÇALIŞMAYAN YUKARIDAKİ YAZININ FOTOSUNU ŞU LİNKTE GÖREBİLİRSİNİZ:
https://www.facebook.com/coskun.buktel/posts/959895550695222?pnref=story
Notun Notu: Hilmi Bulunmaz, link verdiğim yazılarını (Mustafa Demirkanlı'nın tersine) genellikle silmiyor. Ama linklerini değiştirebiliyor ki, bu durumda siz belgeye ya yine ulaşamıyor ya da ulaşmak için araştırma yapmak zorunda kalıyorsunuz.