10 Ocak 2015 Cumartesi

Engin "AMCIK" derken, Erkam "TAŞAK" diyor ve Demirkanlı kışkırtıyor...

Mustafa Demirkanlı
4 Ocak 2015

Coşkun Büktel, artık frene basamıyor... Bugün hakkımda çok sayıda paylaşımda bulunmuş. (Beni sansürlediği için, duyunca eşimin hesabından bakıyorum)


Paylaşımlarından biri, Hilmi Bulunmaz'ı hapse attıracağım yalanı, ben onu nasıl hapse attırabilirim ki? Saçmalık burada başlıyor, bir de "yapma, hapse attırma" filan diyor. Gerçekmiş gibi algı yaratıp, kamuoyunda aklınca karalayacak ya...


Hilmi Bulunmaz büyük olasılıkla hapse girecek, kamu görevi yapan avukata hakaret nedeniyle (Benim avukatım değil, benimle ilgisi yok) 11 ay, 20 gün ertelemesiz hapis cezası aldı, dosya Yargıtay'da, onaylanırsa (dosyaya hakim olduğum kadarııyla % 1 bozulma ihtimali varsa da, onu Bulunmaz temyiz dilekçesiyle sıfırladı) % 99 onaylanacak ve cezasını çekecek.


Coşkun Büktel neden bu yalanı yayıyor anlamış değilim. Ama ne yapıyorlar? Birlikte (Bulunmaz'la) dayanışarak, hakaretlerini yaymaya devam ediyorlar. Biri hakaret ediyor, diğeri yayılmasına katkı veriyor. Avukatıma talimat verdim, hafta içi her ikisi hakkında suç duyurusunda bulunulacak.


***


Mustafa Demirkanlı - Coşkun Büktel: Orospu çocuğu sözcüğünün karşılığı bu… arkadan vuran, kalleş… benim aklıma gelen bu… haa bi de birileri çıkıyor, diyorlar ki siz kadınları aşağılıyorsunuz orospu çocuğu demekle… Orçun Masatçı söylüyor. Orçun Masatçı da, biz daha bu orospu çocuğunu ilk kullandığımızda, bunun orospularla hiçbir ilgisinin olmadığını söyledik yıllar önce ilk kullandığımızda… evet 2 yıl önce ilk kullandığımızda, orospu çocuğu derken, orospuları kast etmiyoruz, onlar bunlar kadar alçak olamazlar onlar kendilerini mecbur kaldıkları için bir işi yapıyorlar


Kaan Erkam - Ama onu bulur ağzını kırarım. kanun ceza veremiyor.


Mustafa Demirkanlı - Kaan, algılaman için yaptım, bak nasıl tepki veriyorsun, haklısın


Bahtiyar Engin - Hilmi de bulunuuur Coşkun da. Ama sağlığını kolay bulamazsın Mustafa... Kaan haklı..


Mustafa Demirkanlı - İşte bunlar sadece bana yapsalar, senin dediğine katılabilirim ama çok sayıda inasan sağlığım yerinde


Kaan Erkam - seni tahrik ederek besleniyor. İşsiz bakkal TAŞŞAKLARINI tartar derler. Bunlar işsiz bakkal işte. Ben de seninle çok sorunlar yaşadım. Ama ne sen beni inkar ettin ne de ben seni.


Mustafa Demirkanlı - haklısın ama nasıl tahrik oldun bir anda... tahrik olmasaydın...


Kaan Erkam - Hatta sana kızdığım zaman millet ihtar çek dedi. ben de olmaz sessiz kalamım bir yerde yakalayıp DÖVERİM dedim:))) Ama zaman saygımızı bozmadı. Sen ben haberciyim dedin ben de onlar haksızdı dedim olaylar kapandı. Seninle oturduk rakı içtik. Ama ben sana hiç bir zaman yahu rakı içtik sana 18 yılı yaptık neden derginde hiç haberim çıkmadı demedim. Çünkü iş başka. Sen işini istediğin gibi yapıyorsun ben de öyle.


Mustafa Demirkanlı - olay bu, herkes yanlış yapar, gazeteci de tiyatrocu da... önemli olan, kasıt olmamalı... ama bunlar, kıyıyorlar...


Kaan Erkam - Bu eziklerin tiyatroyla alakası yok. internetten izledim provalarını. Güldüm. Hatta bana twitterden dalaştı hiç kaşımadım. muhattabım değil. Çünkü bir hiç onlar.


Mustafa Demirkanlı - çok haklısın, hiç bulaşma ama benim o şansım yoktu


Bahtiyar Engin - Sağlığının yerinde olduğunu biliyorum ve bundan dolayı memnunum. Ama bazı adamlar insanın sağlığını çabuk bozar. Hatırla Ali Tayguna enfaktüs geçirttiler, üstelik te kimsenin yüzüne bile bakmadığı eseri sahneye taşıdığı halde. Benim de İBŞT'de ilk oyunumdu mâlesef.


Mustafa Demirkanlı - Bahtiyar haklısın, ama bir işe başladım, sonlanmadan bırakmayacağım...


Bahtiyar Engin - Bilirim kararlıdındır sen


Mustafa Demirkanlı - Susarsak, daha fazla azıyorlar... Şu sizin tiyatro da yaşanan sürece baksana... bunların iğrenç ötesi saldırıları, bizim eleştiri hakkımızı da yok etti... 
geçen yazdım, yeni tiyatro yani erbil göktaş bunlarla kol kola... aklım almıyor, bir dergici bu adamlarla... off ya neyse... bunları gömüp kaçacam zaten

Bahtiyar Engin - Abi deveye sormuşlar neden boynun eğri diye.. Deve cevap vermiş, Sen kendine bak AMCIKK! Diye Bizim tiyatro sanki "96" dan beri muhteşemdi de şimdi bunlar oluyor. Ben İstanbul Halk Tiyatrosu'nu BARUT FIÇISINA gelen sansür yüzünden kurmak zorunda kalmadım mı? O zaman neredeydi bunlar. Levent, Yıldıray ve Ben darağacındayken gıkları çıkmadı İBNELERİN.


Mustafa Demirkanlı - Bahtiyar neyse, Coşkun'dan bir rakı parası aldık, tahsil edilsin haber vereceğim, 2 kadeh parlatalım... O coşkun var ya 2 yıl şu fotografı yayınlayarak benimle dalga geçti. Bu tekneyi kiralarız


(Mustafa Demirkanlı'nın fotoğrafı.)


Bahtiyar Engin - Erbil kim abi yaaa. Kapı kapı dolaşıp oyunlarını ve dergisini pazarlayan bir zavallı bana göre.


Mustafa Demirkanlı - no comment


Bahtiyar Engin - :-))) 
Ben acımam abi coment ise coment :-)))

Mustafa Demirkanlı - Son bir yılımız, Ocak 2016 son sayı... 25 yıl yeter... Haksız mıyım?


Bahtiyar Engin - Ben bana ödül veren kurumlara bile ödülü verdikeri yıl bile TİYATROYA NE FAYDANIZ VAR LAN diye gider yapan bir adamım, düm düz. :-())


Bahtiyar Engin - Haksızsın. Sen emekli olmak istiyorsan ol. Ama dergi yaşamalı ve yaşatılmalı....


Mustafa Demirkanlı - Neden?


Bahtiyar Engin - Çünkü bizimkisi bir bayrak yarışı... Ööle ben bayrağımıda alır giderim, oynamam ve oynatmam yok bizim işlerde. Bunu bilerek çıkmadık mı yola? Haksızmıyım.


Mustafa Demirkanlı - Haksız değilsin, yarın telefonla konuşalım...


Bahtiyar Engin - Ok İyi geceler aabiler...


Mustafa Demirkanlı - samna da ... sevgiler


Zuhal Ergen - Bu ne büyük bir başarıdır ki ülkenin hey yanı, her dalı ve herkes yangın yeri haline getirildi...


https://www.facebook.com/demirkanlimustafa/posts/10152597682982966?pnref=story

***

Ayrıca bakınız:

İçinde "AMCIK", "TAŞAK" sözlerinin bulunduğu yazı mahkemelik olacak!