1 Ocak 2015 Perşembe

17 Nisan 2007'de Bulunmaz'a "ANA AVRAT KÜFREDEN" kibarlaştı mı?


Mustafa Demirkanlı 2 yeni fotoğraf ekledi.
1 saat · 
Melih Anık'ı varolma çabası için, gözünü kırpmadan Bulunmaz'la BİLE ilişki içine girmesi konusunda uyarmıştım, sonra bu uyarımın anlamsız olduğunu da belirterek. Anık konusunda yıllar önce Ömer Faruk Kurhan bir yazı yazmıştı, bir türlü yazıya tekrar bakacak zamanı bulamadım. Biraz önce Engin Alkan twitter'de linkini vermiş.
Ömer Faruk Kurhan herşeyi o kadar net ve anlaşılır bir biçimde yazıya dökmüş ki... Bulunmaz'dan neden destek beklediğini, neden kol kola girdiğini de anlıyorsunuz...
Bulunmaz desteği yetmemiş, yalvar yakar oyunlarını yazdığı tiyatrolardan da destek istiyor ağlamaklı bir üslupla...
Sizi, -tabii konu ilgisini çekenleri- Ömer Faruk Kurhan'ın yazısını okumaya davet ediyorum...
Aşağıdaki görselleri de ELEŞTİRİ düzeyi hakkında bir fikir versin diye ekledim. Tıpkı, Bulunmaz'ın ELEŞTİRİLERİ düzeyinde.
Melih Anık: İBBŞT'nın yeni repertuarı(menüsü): Şekerpare, Ahududu, İncir, Pastırmalı Kuru Fasülye...
Hilmi Bulunmaz, Büktel'in Theope'sine "ELEŞTİRİ" diye şunları yazıp, yayınlamış: Bu oyun falan değil, yazınsal gevezelik, ikinci baskı yapılmaz vs.
İki ELEŞTİRİYİ (!)" ibret olsun diye birlikte yayımlıyorum. İki yakın arkadaşın: Melih Anık ve Hilmi Bulunmaz'ın eleştiri anlayışları daha iyi kavransın, anlaşılsın diye: