12 Mart 2015 Perşembe

Bahtiyar Engin+Kaan Erkam+Mustafa Şükrü Demirkanlı=hakaret-tehdit!

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI
(Suçüstü ve Müracaat Bürosu)

Soruşturma No: 2015/36952 Soruşturma

"Ben, Bulunmaz Tiyatro - İstanbul Genel Sanat Yönetmeni ve sahibiyim. Şikâyetçi olduğum BAHTİYAR ENGİN, KAAN ERKAM ve MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI isimli kişiler de, benim gibi tiyatroyla uğraşırlar. Kendileriyle aramda herhangi bir kişisel husumet bulunmamaktadır. 04/01/2015 tarihinde İnternet'ten (Google'dan) ismimi yazıp, hakkımda herhangi bir haber veya yorum olup olmadığına baktığımda, MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI'nın, facebook sayfasında, benimle ilgili HAKARET ve TEHDİT içeren paylaşımını, ayrıca diğer şüpheliler BAHTİYAR ENGİN ve KAAN ERKAM'ın da, bu paylaşıma yine HAKARET ve TEHDİT içeren yorumlarda bulunduklarını gördüm. Söz konusu HAKARET ve TEHDİT içeren yorumların ve paylaşımların bulunduğu mesajların yazılı çıktısını dilekçem ekinde sundum. Ayrıca söz konusu yorumların İnternet'ten çıkarılması için de, 5651 Sayılı Kanun gereğince, İstanbul 2. Sulh Ceza Hâkimliği'nden karar aldım. Bu şekilde bana HAKARET ve TEHDİT'te bulunan üç şüpheliden şikâyetçiyim. Uzlaşmak istemiyorum." dedi.

Beyanı okundu. İmzası alındı. Bitiş Tarih 12/03/2015, Saat: 11:25

İsmail Göktürk 36937  Mehmet Arslan 127879  Hüseyin Hilmi Bulunmaz

  Cumhuriyet Savcısı                 Zabıt Kâtibi                           Müşteki