26 Nisan 2015 Pazar

Hukukun nasıl işlediğini anlamak için Ahmet Tayfun Balyemez ÖRNEĞİ!

Başta İstanbul 7. Sulh Ceza Mahkemesi olmak üzere, Av. Süleyman Anıl'ın vekillik yaptığı tüm dâvâ dosyaları ayrıntılı incelenip, bana karşı alenen tehdit savurduğu dosyada ayrıntılı bir dille anlatılan işbu "tehdit tavrı", İstanbul Adalet Sarayı kameralarından, tanığım Mesut Alptekin ve diğer tanık olabilecek kişilerin anlatımlarından yola çıkıp incelenirse, benim "sanık" değil, Avukat Süleyman Anıl'ın "sanık" olması ve benim "hükümlü" değil, Süleyman Anıl'ın "hükümlü" olması gerekirliliği ortaya çıkacaktır... Beni "tehdit" ettiğine dâir somut delilleri sunmama karşın, ne yazık ki, "Adalet Bakanı Adına" karar veren yargıç, İstanbul Kadıköy Cumhuriyet Başsavcı Vekili Sayın Ahmet Tayfun Balyemez beyi, benim yanımda çalışan "basit biri" göstermiştir. Bu durumun düzeltilmesi için yoğun çaba harcamama karşın, "koskoca bir savcı"nın, benim yanımda çalışan basit biri olarak ısrar ve inatla dayatılması, Türkiye'nin "hukuk haritası"nın garipliğine somut bir işârettir. Yargıtay ve/ya AİHM anlar...

Bilginer'in başlattığı hukuk faciasının tamamını okumak için tıklayınız:


İstanbul Anadolu 40. Sulh Ceza Mahkemesi Yargıcı Ali Çetin 'ders' aldı!

***

Ayrıca bakınız:


Bulunmaz, kendisini tehdit eden Bilginer'in avukatı Anıl'la ilgili adliyede...


Bulunmaz eline aldığı belgeyi okumasını bilmeyen baroya ders veriyor!


Bulunmaz, Ali Çetin'e "Uydurulmuş bir dâvâdır!" derken başını dik tuttu!

İstanbul Anadolu 40. Sulh Ceza Mahkemesi Yargıcı Ali Çetin 'ders' aldı!

"YARGITAY İLGİLİ DAİRESİNE GÖNDERİLMEK ÜZERE" / BULUNMAZ


Tiyatro bilgisi kısıtlı, estetik kuramı kıt Nihat Haluk Bilginer'in peşindeyiz!


Adalet Bakanlığı+İstanbul Barosu+Türkiye Barolar Birliği="üçü bir yerde"