18 Mart 2014 Salı

Cemal Bulunmaz LİNÇ eylemini pert olmaya mahkûm otomobile benzetti

Cemal, Fatih Asayiş Büro Amirliği önündeki pert* araçla (Fotoğraf: Hilmi Bulunmaz)


- Ben, doğduğum günden beri LİNÇ KAMPANYASI kavramına gayet yakın duran bir sınıfın öznesi olarak yaşadığım için, bana yapılan LİNÇ saldırılarına hazırım da, bu kirli saldırılara tam anlamıyla hazır olmayan kişilere yönelen LİNÇ KAMPANYASI eylemi beni çileden çıkarıyor...

- A bak, güzelim araba pert olmuş!

- Sen beni dinlemiyor musun?

- Ben seni dinliyorum da, sen beni dinlemiyorsun!

- Ne diyorsun?

- "Beni dinlemiyorsun!" diyorum...

- Dinliyorum!

- En son olarak ne dedim peki?

- "Ben seni dinliyorum da, sen beni dinlemiyorsun!" dedin.

- Peki, bu sözümden bir önceki sözüm neydi?

- Ondan önce hiçbir şey söylemeyerek, e-postalarına yanıt verirken; "Şu kadar bin dolarlık sipariş gelmiş!... İyice sağanak hâlinde yağan elmas siparişlerini nasıl karşılayacağız?..." diye ikide bir mırıldanıp durdun...

- Hayır canım! Mırıldanmamdan sonra ne dedim?

- "Ben seni dinliyorum da, sen beni dinlemiyorsun!" dedin.

- Ondan önce ne dedim?

- LİNÇÇİ alçaklardan bile daha çok canımı sıktın! Bir şey söylemedin!

- Söyledim!!!

- Ne söyledin?!!!

- "A bak, güzelim araba pert olmuş!" dedim.

- "Pert" ne demek?

- "Ölmek" demek!

- Araba canlı değil ki, ölsün!

- Trafiğe çıkamayacak kadar hurdaya çıkmış arabaya "pert olmuş" denir.

- Tamam dediğini anladım da, İstanbul Adalet Sarayı'ndan gelir gelmez masama geçerek, İsmail Can Törtop'un anlamsız, gereksiz ve hukuksuz suçlamasına varsayımsal savunma metni hazırlamak zorunda kaldım!... Şimdi, Yedikule Zindanları'nın gölgesindeki Fatih Asayiş Büro Amirliği binasına dek geldik. Bu yetmezmiş gibi, seni de peşimden sürüklemem için İsmail Can Törtop hazretleri buyruk vermiş. Bana yapılan her türlü saldırıya hazırlıklıyım da, sana, sizlere saldırılması canımı çok sıkıyor!...

- Bütün bunlara benim canım sıkılmıyor da, senin canın niye sıkılıyor?

- Benim arkadaşlarıma ve yakınlarıma saldırıldığı zaman, bana yapılan saldırılardan çok daha fazla acımasız saldırı ve sinir güdüsüyle hareket ediyorum. Peki, sen bana saldırıldığı zaman hiç sinirlenmiyor musun? 

- Bana saldırdıkları zaman değil, sana saldırdıklarında sinirleniyorum... 

- Ne olacak işte! Babasının oğlu! Babası gibi toplumcu!... Bırak onu da, pert ile LİNÇ KAMPANYASI arasında nasıl bir ilişki kurabiliyorsun?

- Bana bak baba: Kendi gücüyle değil, Kültür Bakanlığı Çanağı ile ancak ayakta duran Türkiye tiyatrosundaki LİNÇ KAMPANYASI sürecinde net ve gayet somut dik durup, gün yirmi dört saat bu kampanyaya ve bu kampanyanın öncüllerinden "THEOPE İFTİRASI" ve de "12 MART FAŞİZMİ KÜLTÜR BAKANI'NA VERİLEN 'EMEK ÖDÜLÜ'" eylemlerine yiğitçe karşı çıkan kaç kişi var? Haydi susma öyle, konuş!!!

- ???!!!...

- Fransız kaşığıyla Alman pastası yiyen Türkiye tiyatrosu olsa olsa "ölü doğmuş bir bebek" gibi işlevsiz ve halk karşıtıdır. Bu da benim için pert olmuş arabadan farkı olmayan bir durumdur. Haydi deklanşöre bas da, Türkiye tiyatrosunun kadavrasını saptayarak okurlarına iyice göster!!!


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


*"Pert olmak: [1] Taşıt hurdaya çıkmak. [2] (argo) ölmek..." (Kaynak: VikiSözlük)

***

Ayrıca bakınız:


Tiyatro Dünyası Oyuncuları / Can Törtop, Bulunmaz'ları şikâyet etmiş...

Bulunmaz, Can Törtop'un kendisini neyle şikâyet ettiğini bilmeden yazdı


İsmail Can Törtop, Bulunmaz'a tam 110.000,00 TL tazminat ödeyebilir...


İsmail Can Törtop, Mehmet Cemalettin Bulunmaz'ı da LİNÇ'e bulaştırdı!


İsmail Can Törtop, Cemal Bulunmaz'ı LİNÇ KAMPANYASI batağına itti!


İsmail Can Törtop, Bulunmaz'a karşı yepyeni bir hukuk kavgası başlattı